You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים א' - צפו בתקציר מניצחון האדומים אשדוד בקצף

ילדים א' - צפו בתקציר מניצחון האדומים אשדוד בקצף

דרג 1 - מחזור 21: הקבוצה הדרומית שבה ממתחם קצף בחיפה עם ניצחון 1:3, שהיווה ניצחון שני בשלושה משחקים. מאמן הקבוצה מעודד מהתקדמות קבוצתו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת ילדים א' של א.ס "האדומים" אשדוד עוברת עונה מאוד מאתגרת. אם לא די בכך שאת האימונים לעונה זו פתחה עם מספר מצומצם של שחקנים - למרות שיבוצה בליגת דרג 1, הקבוצה מצאה את עצמה בהפסקה כפויה של כחודשיים מאימונים, בשל פרוץ מלחמת חרבות ברזל. כידוע, העיר אשדוד מצאה את עצמה מתמודדת משך שבועות רבים עם השלכות של מטחי ירי מעזה. הקבוצה שמודרכת ע"י איציק שריקי הצליחה לשנס מותניים, לחזור לאימונים ולהשלים פערים. הקבוצה אמנם מצאה את עצמה בלא מעט משחקים בצד המפסיד, אך ברובם נתנה פייט חזק ליריבות, כשהדוגמאות הבולטות הן בהפסד 4:3 להפועל ת"א צפון - לאחר שהוליכה 0:2 ובהפסד 1:0 למכבי ת"א צפון. שתי הקבוצות עבדו קשה כדי לנצח בשלהי המשחק.

אתמול התארחה הקבוצה דרומית למשחק חוץ מול מכבי חיפה במתחם "קצף" וזכתה בניצחון 1:3, שהיווה ניצחון שישי העונה, ניצחון שני בשלושה משחקים. ראוי לציין כי החיפאים עלו למשחק עם שמונה שחקנים ילידי 2011 וגם מהספסל עלו מספר מחליפים שנולדו בשנתון זה.

אחרי מחצית ראשונה שקולה ללא שערים, שהתנהלה בקצב גבוה עם מצבים לשני הצדדים והצטיינות של השוער האשדודי, נדב בן ישי. המחצית השניה נפתחה שוב בקצב גבוה, אך הפעם נכבשו 4 שערים, שתוכלו לראות בוידאו שבתחתית כתבה זו. בדקה ה-47 ליאם כיאל כבש שער בבעיטה מהרחבה והעלה את מכבי חיפה ליתרון 0:1. אשדוד הצליחה לחולל מהפך מהיר. בדקה ה-52 שער שכבש בן בוטרה קבע שוויון 1:1, דקה לאחר מכן שער שכבש עידן דביר חולל מהפך. בשלהי המשחק בן בוטרה השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 1:3 לאשדוד, במשחק שבו הפגין רמת השיפוט הייתה גבוהה (חבל שבאתר ההתאחדות לכדורגל לא מציינים שמות שופטים, כאילו שמדובר בסוד מדינה…). 

 

איציק שריקי, מאמן הקבוצה המנצחת, אליה הצטרף בקיץ האחרון אחרי 6 עונות במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, משתף בתהליכים שעוברת קבוצתו העונה: "עונה שהתחילה עם 10 שחקנים וככל שעבר הזמן הצלחנו להעמיד סגל ראוי לדרג 1. כמובן שלא היה קל להתמודד עם כל ההשפעות של מצב המלחמה, אבל סך הכל מבחינת תוצאות ויכולת עמדנו יפה מאוד ברוב המשחקים. לאורך כל העונה אני דוגל בהנעת כדור ויציאה מסודרת מהגנה להתקפה ואני שמח שהשחקנים שלי פשוט התאהבו בדרך  הזאת. מטרות הקבוצה היו תמיד לקדם שחקנים בפן האישי והקבוצתי. בתקופה הזו היום מתאמנים ומשחקים עם שנתון נערים ג' חמישה שחקנים שלנו וזו בהחלט נותן סיפוק רב".

גביעים ומדליות למסיבת הסיום, כבר הזמנתם? חברת צחובוי - החברה הותיקה והמקצועית ביותר בארץ לייצור גביעים ומדליות, מציעה לכם קולקציה אטרקטיבית במיוחד של מדליות וגביעים. לכניסה לאתר האינטרנט של צחובוי,לחצו כאן